Logo składa się z dwóch części: sygnetu oraz logotypu, które tworzą integralną całość.
Projekt nowego logo oparty jest na wcześniejszych znakach, którymi posługiwała się marka. Ich charakterystycznym elementem była kula
ziemska oraz słońce, występujące najczęściej jako zamiennik litery O.
Nowe logo składa się z żółtego elementu, nawiązującego swoim kształtem do promieni słońca oraz błekitnego łuku, dopełniającego kształ kuli, stanowiącego jednocześnie swobodną improwizację kształtu litery D.
Nowy znak charakteryzuje się dynamiką oraz lekkością i harmonią, które mają przywodzić na myśl podróże i wakacyjny wypoczynek. Konstrukcja znaku oparta na otwierającej się na zewnątrz spirali nawiązuje do coraz szerszych kręgów, jakie zatacza osoba podróżująca po świecie oraz coraz większej otwartości na otoczenie, którą zyskuje wraz z poznawaniem różnych zakątków świata.
FFBC10
FFD500
2D8BD8
1C1C1C
C0C0C0
AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKk
LlMmNnOoPpRrSsTtUuWwXxYyZz
AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKk
LlMmNnOoPpRrSsTtUuWwXxYyZz
AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKk
LlMmNnOoPpRrSsTtUuWwXxYyZz